środa, 17 kwietnia 2013

DIY Peeling do ust

Cześć.


Znacie problem suchych skórek, które od czasu do czasu pojawiają się na ustach? Zakładam, że tak. W pewnym momencie zaczynają być tak irytujące, że próbując się ich pozbyć zahaczamy o nie zębami, wyglądając przy tym, jakbyśmy próbowały połknąć własne usta. Idiotyczne, a w konsekwencji ciągniemy złapaną skórkę do oporu kończąc z małą i piekącą ranką, która doprowadza do szału znacznie szybciej niż skórka.

Przybyłam by Was wybawić! Proponuję prosty, tani i przyjemny sposób, dzięki któremu pozbędziecie się tego typu niedoskonałości i przy okazji nawilżycie okolice ust.

Jak wspomniałam rozwiązanie jest proste - peeling. Stosujemy go na twarz ale zazwyczaj omijamy okolice ust i oczu. I bardzo dobrze, bo peelingi do twarzy są zbyt agresywne dla tej wrażliwej skóry.
Natomiast peeling, który zrobimy same jest całkowicie przyjazny i dla środowiska, i dla nas.  





Czego potrzebujemy? 

Wazeliny 
Cukru





Tutaj objawia się nasza władza, cukier może być drobny lub w wielkich kryształach, możemy dodać go odrobinę lub całkiem sporo. Wszystko zależy od potrzeb. 

W wykonaniu nie ma wielkiej filozofii, łączymy wybraną ilość składników i nakładamy na usta. Masujemy je w bardzo delikatny sposób kolistymi ruchami, nie za długo ale też nie przesadźmy z ostrożnością, bo wtedy całość jest bezcelowa. Po prostu, kiedy poczujecie, że już wystarczy zdejmijcie wilgotną ściereczką resztki cukru. A później cieszcie się bajecznie gładkimi i nawilżonymi ustami :) 



Teraz nikt się im nie oprze ;) 


Polecam wykonać taki peeling przed nakładaniem pomadki nude, jasne kolory lubią podkreślać nierówności. Ale nie robimy tego częściej niż raz w tygodniu. 

Jeśli zostanie go sporo można zachować go w pudełeczku do następnego razu albo zadbać, przy okazji, o swoje dłonie. Ewentualnie zafundować całuśne usteczka całej rodzinie.


Stosujecie peelingi do skóry wokół oczu i ust? Może wydaje się Wam to zbyt agresywne?


8 komentarzy:

  1. cukrowy peeling dobry zawsze i wszędzie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie stosuję żadnych peelingów do ust, nie czuję takiej potrzeby po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosuję peeling do ust jakiś cukrowy, gdy są suche i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling cukrowy jest świetny! Szczególnie fajny jest ten z LUSH :)


    Zapraszam do mnie na rozdanie. Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuje zawsze peeling z miodu i cukru , nigdy nie stosowałam tego z wazelina ale na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie muszę zrobić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń