czwartek, 21 marca 2013

Witaminki dla każdej dziewczynki na zastępstwo wiosny

Cześć. 



Dzisiaj powinna się z nami przywitać cieplejsza pogoda, jak widać nie jest ona zbyt dobrze wychowana, więc trzeba sobie radzić na własną rękę. 
Proponuję poczuć się wiosennie/letnio z pomocą koktajlu owocowego ;) Uwielbiam je, są mało kaloryczne, a bardzo bogate w witaminy i smakują bajecznie. 




Ja przygotowywałam się na całą zimę mrożąc część owoców jakie kupowałam latem. Truskawki, jagody, borówki, żurawina, takie skarby zapełniały mój zamrażalnik przez ostatnie pół roku. A wszystko po to żebym mogła ratować swój nastrój owocami przed zimową deprechą. 

Co ciekawe, dowiedziono, że mrożone owoce i warzywa pomimo, że tracą trochę na smaku, w zamian zyskują więcej witaminy C. Lepiej być nie może ;) Wolę je znacznie bardziej niż tych kilka świerzych truskawek za 10 zł, które czasami są dostępne w supermarketach w środku zimy, sama chemia, aż cud, że nie świecą.





Tutaj trochę bardziej wiosennie, na tle kwiatka i kamyczków z nad morza :)


Zrobienie takiego koktajlu to rzecz banalnie prosta. Do blendera wrzucamy zamrożone owoce, jeśli nie mamy własnych te sklepowe też będą dobre. Dolewamy cały kubek chudego jogurtu naturalnego lub mleka i miksujemy.




W zależności ile dodamy jogurtu możemy otrzymać albo pyszne lody albo równie smaczny koktajl. 

I tak oto otrzymujemy wspaniałe zastępstwo dla samej wiosny, nawet wpasujemy się temperaturą.



A Wy jak radzicie sobie z biegunem północnym za oknem?

2 komentarze:

  1. uwielbiam koktajle każdego rodzaju, aż mi ślinka leci. Od bardzo zdrowym, przez te średnio zdrowe, kończąc na bananie z migdałami, mlekiem i czekoladą.... Blender to mój bardzo dobry przyjaciel, zaraz po wyciskarce do soków :D ślinka mi teraz leci na truskawki :) ja zamroziłam masę borówek, w tym roku na pewno zamrożę jeszcze więcej owoców!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam spore plany, co do zapasów na przyszłą zimę. Teraz jeszcze chcę poszerzyć zakres mrożonek, chociaż jeszcze nie wiem o co ;)

      Usuń