sobota, 16 marca 2013

Lioele Water Drop Sleeping Pack czyli nawilżanie dla każdej cery!

Cześć. 


Kremy na noc zazwyczaj są na tyle tłuste, że zabezpieczają naszą skórę przed utratą wilgoci przez te kilka godzin tarzania się w pościeli. U sucho-skórnych sprawdzają się świetnie bo są prawie w całości wchłaniane. Ale co z tłustą cerą? Albo kiedy nie mamy ochoty lepić się do każdej powierzchni latem, a całkowite odstawienie tłuściochów zaowocuje odwodnioną maską zamiast twarzy? 

Otóż przybywam z odsieczą! Około rok temu miałam ten problem i ze wszystkich sił starałam się go zażegnać, nie wracając przy tym do zimowych sposobów. I udało się! Poszukiwania zabrały mnie aż do Azji ale było warto. Dowiedziałam się o całonocnych maseczkach utrzymujących wilgoć i jednocześnie pozwalających oddychać skórze. Pomimo mało przyjemnych doświadczeń z takimi produktami, postanowiłam dać szansę tym o dalszym pochodzeniu.






Początkowo moje podejście było dosyć sceptyczne. Za pierwszym razem wycisnęłam z tuby zbyt dużo produktu, który w kontakcie z palcami zrobił się dziwnie wodnisty. Nasmarowałam, więc nie tylko twarzy ale szyję, dekolt i ręce. I wtedy zaczęłam się denerwować. Byłam cała usmarowana
 kosmetykiem, który okazał się nie mieć ochoty na szybkie wsiąkanie. Ale uparłam się, że będę go wycierać ze skóry, więc chodziłam po mieszkaniu wściekle wymachując rękami. Kiedy w końcu się wchłonął podążyłam, czym prędzej do łóżka. Po obudzeniu chwyciłam lusterko mając ogromną ochotę wydać triumfalny okrzyk, oznaczający, że żel poległ pomimo mojego poświęcenia. Zamiast tego zaniemówiłam i gapiłam się z głupią miną we własne odbicie. Zero suchej skóry, żadnego uczucia ściągnięcia, a wokół oczu mogłam wyczuć jakby wilgoć.






Później okazało się, że maseczka nałożona na delikatny kremik nawilżający nie zawierający żadnych olejów wchłania się znacznie szybciej i działa lepiej niż w przypadku, gdy nakładamy ją solo.
To to uratowało mnie, gdy próbując nałożyć Mishę pod oczy, jak robią w Korei, otrzymałam susz i ściągnięcie. Żaden krem nie pozbył się uczucia ściągnięcia, aż zmyłam wszystko inne i nałożyłam tylko Lioele. Jak ręką odjął.





Opakowanie bardzo uprzyjemnia korzystanie, jest zrobione z miękkiego i wytrzymałego plastiku oraz zamknięcia na klik. Całość jest na tyle wytrzymała, że maska nie wypływa niechciana, a przy dozowaniu produktu możemy wykazać się precyzją.

Dzięki swojej wodnistej konsystencji jest bardzo wydajna, kropką wielkości ziarna grochu możemy wysmarować całą twarzy i zostanie nam trochę na rękach.

Mogę z czystym sumienie polecić ją każdemu ale żeby być z niej zadowolonym trzeba najpierw zaakceptować fakt, że trzeba dać jej chwilę żeby wchłonęła się w skórę. Jeśli tego nie zrobimy to nawilżenie dostanie poduszka, a jej to do szczęścia nie potrzebne.

Ogólne wrażenie: Mam zamiar popróbować jeszcze innych produktów tego typu. Ale Lioele zostanie ze mną jeszcze długo.
Dostępność: Sklepy internetowe, tę dostałam na asianstore.pl ale są dostępne na ebay.
Koszt: Za 120 ml zapłaciłam 56-57 zł u asianstore.pl, na ebayu za podobną cenę ale czeka się znacznie dłużej.


A jakie sposoby na gładką skórę o poranku macie Wy?

4 komentarze:

  1. Czy ja wiem, czy na e-bayu czeka się tak długo... Kiedy klupowałam sobie tusz Misshy z Korei, paczuszka szła zaledwie tydzień (z darmową wysyłką) :)
    A co do tej maseczki to ciekawa propozycja, ale chyba bałabym się, że mnie "zapcha".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zamawiałam poprzednie opakowanie tej maseczki szło dwa tygodnie. Natomiast u asian dwa dni ;) A jeśli masz ochotę jej spróbować to możesz zamówić na ebayu próbki.

      Usuń
  2. Nigdy nie kupowałam nic na ebayu i nawet nie wiem jak to się robi:) Ale dobrze, że inną drogą też można azajtyckie cuda dostać. Bardzo przydatna recenzja, dopisuję maseczkę do mojej listy i myślę, że kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowanie na ebayu, jeśli tylko masz konto na paypal jest dziecinnie proste. Ogranicza się do 5-6 kliknięć 'confirm' i tyle. Jeśli będziesz mieć z tym problemy mogę machnąć o tym notkę.

      Usuń