czwartek, 28 lutego 2013

Cud nad Odrą alias Mizon Snail Recovery Gel

Cześć.

Rynek kosmetyków azjatyckich odkryłam parę miesięcy temu, od tamtego momentu ogarnęła mnie dzika chęć poznania i zaczęłam hurtem kupować tamtejsze kosmetyki przez ebaya. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić najlepszy kosmetyk jaki do tej pory kupiłam.

Która z nas nie chciałabym mieć perfekcyjnie gładkiej i zdrowej skóry bez makijażu? Głupie pytanie, oczywiście, że każda. Sęk w tym czy każda z nas pozwoliłaby położyć sobie ślimaka na twarzy dla osiągnięcia tego efektu?




Tutaj liczba ochotniczek może nie być już taka duża. Ja również miałabym pewne opory, pomimo, że zdolności regeneracyjne śluzu jaki wydziela z siebie ślimak są bardzo imponujące. Wiedziałyście, że ślimak potrafi odbudować swoją zniszczoną muszlę? A potrafi, tylko trochę mu to zajmie.


Wobec takich talentów regeneracyjnych mimo wszystko kusi, więc kiedy tylko dojrzałam Mizona natychmiast zapragnęłam go mieć. Była to jedna z moich lepszych decyzji.

Żeby przeciwniczki ślimaków na twarzy nie otrząsały się z obrzydzenia powiem, że filtrat ze śluzu ślimaka przebywa bardzo długą drogę zanim ostatecznie trafi do składu ostatecznego.





Po kilku pierwszych dniach używania pojawiła się ogromna zmiana. Miałam akurat podrażnioną kwasami cerę i sądziłam, że regeneracja zajmie, jak zwykle, ok. 2 tygodni. I tutaj niespodzianka, po 3-4 dniach skóra była jak nowa. Nie mogłam przestać patrzeć się w lustro, tak mnie to zaskoczyło. A później było już tylko lepiej. W tej chwili używam tego żelu od miesiąca dwa razy dziennie i wyleczył on wszystkie przebarwienie na mojej twarzy, spłycił mała zmarszczkę na czole, drobne ranki zniknęły niemal natychmiast, a trądzik został zniwelowany do postaci minimalnej. Nie mogę się już doczekać żeby odkryć, na co jeszcze jest to lek!


Jeśli chodzi o sam produkt, to ma on konsystencje, co za zaskoczenie, żelową. Jest mleczno-przeźroczysty, a po rozsmarowaniu nie widać zabarwienia. Pięknie i szybko się wchłania pozostawiając cerę gładziutką. Mając cerę suchą zaraz po jego wchłonięciu nakładałam lekki krem nawilżający, którego trwałość znacznie przedłużał, i mogłam ruszać podbijać świat. Zapach jest praktycznie nie wyczuwalny, więc wrażliwcom w tej kategorii nie będzie przeszkadzać. Natomiast opakowanie jest bardzo poręczne w postaci różowej tuby.




Skład: Snail Secretion Filtrate, Butylene Glycol., Cyclopentasiloxane, Glycerin, Bis-ped-18 Methyl Etherl Dimetyl Silane, Polysorbate 10, Sodium Hyaluronate, Carbomer, Glycolsyl Trehalose, Hydrogenated Starch Hydrolustate, Triethanolamine, Dimethicone/vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone, Hydroxyethulcellusole, Caprylyl Glycol, Ethylexylglyceriunm Sodium Polycarylate, Centellia Sinensis leaf Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Betula Platyphylla Japonica Jucie, Tropolone, Copper Tripeptide-1, Allantoin, Panthenol, Olea Europea (Olive) fruit oil, Heliantus Annus Seed Oil, Palmitoyl Pentapeptide-4, Denosine, disodium Edta



Podsumowując żel jest doskonałym uzupełnieniem każdej kosmetyczki, jeśli nie must havem, jak u mnie. W tej chwili planuję zakupić sobie od razu 3 kolejne tubki i zainwestować w resztę serii ślimakowej. Po takim wstępie nie wierzę żeby mogło mnie z nimi spotkać coś złego.



Ogólna ocena: Cud!
Dostępność: Mnóstwo sklepów internetowych, ale w nich się przepłaca. Najlepiej ebay albo allegro.
Cena: Na ebay dwadzieścia kilka złotych wraz z przesyłką.
Dla kogo: Wszystkich, naprawdę, sprawdza się na tylu polach, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Gorąco polecam! 



A Wy macie jakiś nowo odkrytych faworytów?


3 komentarze:

  1. właśnie słyszałam od kilku osób że ten żel to cudo:D widzę że i Ty tak sądzisz:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością jest wart uwagi. A jeśli twoja skóra potrzebuje troszeczkę więcej troski, to jego braciszek Mizon Multi Function Formula All In One Snail Healing Cream jest dobrym rozwiązaniem.
      Dziękuję za komentarz ; )

      Usuń
  2. However, it also warns you about the future and deals with the
    issues and problems of the present. Al-Qaadir (The Able) (The All-Powerful)
    He is the One Who is able to do as He wills. Read this honestly to feel the presence
    of love within you.

    My web-site 99 Names of Allah

    OdpowiedzUsuń